Компетентності для життя в 21 столітті

Сучасна освіта, зорієнтована на компетентну особистість, збільшує її результативний компонент і визначає переміщення завдання школи з накопичення знань на цілеспрямований розвиток ключових та предметних компетентностей особистості.

16 січня 2019 року на базі Ваньковицької СЗШ І-ІІ ступенів відбулось засідання творчої групи вчителів математики, інформатики та фізики освітніх закладів Луківської ОТГ на тему «Формування предметних компетентностей в умовах сучасного освітнього процесу".

Захід проходив у форматі круглого столу. Вчитель математики Ваньковицької СЗШ І-ІІ ст. Котик Л.М. розпочала засідання, розглянувши актуальність проблеми компетентої особистості учня та представила шляхи формування ключових і предметних компетентностей на уроках математики. Самардак О.З., вчитель інформатики Чернихівської СЗШ І-ІІ ст., розповіла про інформаційну компетентність, етапи її формування, застосування ІКТ у процесі навчання. Бешлей О.Є., вчитель математики Луківського НВК, презентувала колегам один з актуальних напрямів освіти - STEM-орієнтований підхід у навчанні математики ( STEM-освіта).

Педагоги обговорили питання впровадження нових інструментів навчання, формування компетентностей у навчанні, проблему мотивації та принципів дитиноцентризму, професійної свободи вчителя і розвитку емоційного інтелекту, адже вчитель повинен відповідати сучасним викликам в освіті, що відіграє особливу роль в реформі, без цього неможливе компетентнісно орієнтоване навчання. Однак, досягнення очікуваних результатів Державного стандарту та Типових освітніх програм залежить не лише від нового освітнього середовища, засобів навчання, що оновлюються, різноманіття форм і змісту освіти, а насамперед завдяки ефективним методикам навчання, які допоможуть учням легко засвоїти навчальний зміст і досягти очікуваних результатів.

Присутні вчителі обговорили ДПА у 9 класі та ЗНО у 11 класі з математики.

/Files/images/2018-2019/semnar_z_matematiki/IMG_20190116_094317.jpg/Files/images/2018-2019/semnar_z_matematiki/IMG_20190116_101432.jpg/Files/images/2018-2019/semnar_z_matematiki/IMG_20190116_092643.jpg

/Files/images/2018-2019/semnar_z_matematiki/IMG_20190116_101738.jpg/Files/images/2018-2019/semnar_z_matematiki/IMG_20190116_101814.jpg/Files/images/2018-2019/semnar_z_matematiki/IMG_20190116_101839.jpg

/Files/images/2018-2019/semnar_z_matematiki/IMG_20190116_102516.jpg/Files/images/2018-2019/semnar_z_matematiki/IMG_20190116_102841.jpg/Files/images/2018-2019/semnar_z_matematiki/IMG_20190116_101854.jpg /Files/images/2018-2019/semnar_z_matematiki/IMG_20190116_101542.jpg /Files/images/2018-2019/semnar_z_matematiki/IMG_20190116_092704.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 190

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.