Комплексне самооцінювання якості освітньої діяльності

за 2021-2022 навчальний рік

Відповідно до Законів України «Про освіту» (стаття 41, частини 3 ст.48) та «Про повну загальну середню освіту» (стаття 42), Порядку проведення моніторингу якості освіти, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України 16 січня 2020 року № 54, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 10 лютого 2020 року за № 154/34437, Методики оцінювання освітніх і управлінських процесів ЗЗСО, наказу Міністерства освіти і науки України «Про затвердження методичних рекомендацій з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у ЗЗСО» від 30.11.2020 №1480, Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти у Ваньковицькому ЗЗСО І-ІІ ступенів Рудківської міської ради та з метою розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освітньої діяльності та якості освіти у школі, постійного підвищення якості освітньої діяльності, використання системного підходу до здійснення моніторингу на всіх етапах освітнього процесу у школі було проведено комплексне вивчення й самооцінювання якості освітньої діяльності за напрямами:

  • Освітнє середовище в школі;
  • Система оцінювання результатів навчання здобувачів освіти;
  • Педагогічна діяльність;
  • Управлінські процеси.

Відповідно до наказу по школі від 20 жовтня 2021 року №01-09/96 «Про створення робочої і моніторингової груп та проведення комплексного самооцінювання за чотирма напрямками» були створені робочі моніторингові групи, до складу яких увійшли представники педагогічного, учнівського та батьківського колективів.

Члени робочих груп були ознайомлені з критеріями, індикаторами оцінювання освітньої діяльності за напрямами; проведено навчання з членами робочих груп щодо визначення і аналізу відповідного компоненту системи забезпечення якості. Членами груп були підготовлені опитувальні анкети (у googl формах), за якими проведено опитування учасників освітнього процесу.

Результати анкетування були проаналізовані та підведені підсумки самооцінювання освітніх і управлінських процесів закладу освіти та внутрішньої системи забезпечення якості освітньої діяльності за 2021-2022 навчальний рік.

Результати самооцінювання були подані у вигляді узагальненої таблиці оцінювання критеріїв, індикаторів внутрішньої системи забезпечення якості освіти та розглянуті на засіданнях педагогічної ради.


Відповіді учнів

Відповіді батьків

Відповіді педагогічних працівників

Кiлькiсть переглядiв: 315

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.